Polityka wysyłki
CZAS PRZETWARZANIA zamówienia
Wysyłamy na terenie calej Polski (za pośrednictwem dpd) oraz Unii Europejskiej .
Wszystkie zamówienia realizowane są w ciągu 2-4 dni roboczych. Zamówienia nie są wysyłane ani dostarczane w weekendy i święta.
Jeżeli mamy do czynienia z dużą liczbą zamówień, przesyłki mogą być opóźnione o kilka dni. Prosimy uwzględnić dodatkowe dni transportu na dostawę. W przypadku znacznego opóźnienia Twojego zamówienia, skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie.
KOSZTY WYSYŁKI:
- 15 zł (Polska), 5,2 euro (do Niemiec, Litwy)
Czasami mogą wystąpić opóźnienia w dostawie. Prosimy o dokładne sprawdzenie adresu rozliczeniowego i wysyłkowego podczas składania zamówienia, ponieważ nie możemy przekierować paczek.
W okresie świątecznym prosimy o wcześniejsze składanie zamówień, ponieważ wysyłka może się opóźnić.
POTWIERDZENIE PRZESYŁKI ŚLEDZENIE ZAMÓWIENIA
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, zawierającą numer(y) śledzenia. Możesz śledzić swoją paczkę tutaj https://mojapaczka.dpd.com.pl/login
OBOWIĄZKI I PODATKI
Nie ponosimy odpowiedzialności za nałożenie jakiegokolwiek cła i opadkowania stosowanego do zamówienia. Za wszystkie opłaty nałożone podczas lub po wysyłce odpowiada klient (taryfy, podatki itp.)
ODSZKODOWANIE
Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub utracone podczas transportu. Jeżeli otrzymałeś uszkodzoną paczkę, skontaktuj się z przewoźnikiem, aby złożyć reklamację. Prosimy o zachowanie wszystkich materiałów opakowaniowych i uszkodzonych towarów przed złożeniem wniosku.
WYPRZEDAŻ PRZEDMIOTÓW
Zwrotom podlegają tylko przedmioty o normalnej cenie, niestety przedmioty wyprzedażowe nie podlegają zwrotowi.
WYMIANY
Wymieniamy tylko przedmioty, które są uszkodzone lub mają wadę. Jeżeli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam wiadomość